صرف نیوز ہی نہیں حقیقی ویوز بھی

دہلی فساد متاثرین کی امداد کے لئے مہاراشٹرا کی 100 مساجد کے مصلیان کا تعاون

طلباء تنظیم ایس آئی او کے والنٹیئرس نے جماعت اسلامی و بعض دیگر مقامی تنظیموں کے تعاون سے بعد از نماز جمعہ 20 لاکھ سے زائد رقم جمع کی

232,056

دہلی میں مسلم کش فسادات سے پریشان حال عوام کو راحت پہنچانے اور امدادی کام انجام دینے کے لئےطلباء تنظیم اسٹوڈنسں اسلامک آرگنائزیشن  آف انڈیا(ایس آئی او) کی جانب سے ملکی سطح پر مالی امداد جمع  کرنے کی مہم چلائی جارہی ہے ۔

متاثرہ علاقوں کا سروے کرنے کے بعد ایس آئی او نے دیگر این جی اوزکے ساتھ مل کر شدید متاثرہ علاقوں میں راحت کاموں کو انجام دینے کا منصوبہ بنایا ہے۔فی الحال متاثرہ علاقوں میں کھانے کی اشیاء ، قانونی وطبی امداد ، ریلیف کیمپس اور بے گھر لوگوں  کے لئے چھت کے انتظام  کی کوششیں کی جارہی ہیں ۔ اس ضرورت کو پورا کرنے کی خاطر ایس آئی او نے ملکی سطح پر مالی تعاون جمع کرنے کا منصوبہ بنایا ہے ۔

تنظیم کے والنٹیرس کی جانب سے جماعت اسلامی ہند اور بعض مقامی تنظیموں کے تعاون سے ریاست مہاراشٹرا میں جمعہ کے روز نماز کی ادائیگی کے  بعد بیس لاکھ سے زیادہ کی رقم جمع کی گئی ۔ فسادات سے متاثرین کی تعداد کے مقابلے میں جمع شدہ رقم بہت کم ہے اور زمینی سطح پر کام کرنے والی ٹیم کو مزید تعاون کی ضرورت ہے ۔

ایس آئی او جنوبی مہاراشٹرا کے سیکریٹری فیصل پٹھان نے ملک کےباشندگان سے آگے بڑھ کر ضرورت مندوں کی امداد  کی اپیل کی ہے ۔ انہوں نے مزید کہا کہ ” اگلے دو سے تین دنوں میں مہاراشٹرا سے ڈاکٹرس،وکلاء اور والنٹیرس کی ایک ٹیم بھی SIO کی جانب سے دہلی روانہ کی جائگی ۔”

Leave A Reply

Your email address will not be published.