صرف نیوز ہی نہیں حقیقی ویوز بھی

رانچی میں 10 جون کو نوپر شرما کے خلاف ہوئے احتجاج میں گرفتار 5 لوگوں کی اے پی سی آر کی کوششوں سے ہائی کورٹ سے ضمانت منظور

67,105

رانچی میں 10 جون کو نوپر شرما کے خلاف ہوئے احتجاج میں گرفتار 5 لوگوں کی اے پی سی آر کی کوششوں سے ہائی کورٹ سے ضمانت منظور

رانچی، جھارکھنڈ – گزشتہ سال بی جے پی کی سابق لیڈر نوپور شرما کے ٹیلی ویژن پر پیغمبر محمّد علیہ السلام کے بارے میں نازیبا بیان کے خلاف ملک کے مختلف شہروں میں مظاہرے ہوئے تھے۔ 10 جون 2023 کو رانچی میں مظاہروں کے دوران پولیس اور مظاہرین کے درمیان تشدد پھوٹ پڑا تھا، جس کے نتیجے میں پولیس کی مبینہ فائرنگ میں دو افراد ہلاک اور متعدد افراد گولی لگنے سے زخمی ہوئے تھے، بعد میں پولیس نے ان تمام کے خلاف مقدمہ درج کرکے انہیں اسپتال سے ہی گرفتار کر جیل بھیج دیا تھا۔ جھارکھنڈ پولیس نے ان لوگوں کے خلاف مختلف تھانوں میں مختلف ایف آئی آر درج کی تھیں جن میں ایف آئی آر نمبر۔ 16/2022 اور 17/2022 ڈیلی مارکیٹ تھانہ بھی شامل ہیں۔


ڈیلی مارکیٹ کیس نمبر 17/2022 میں افسر عالم، تبارک قریشی، محمد عثمان اور سرفراز عالم اور ڈیلی مارکیٹ کیس نمبر 16/2022 میں افسر عالم اور صابر انصاری کو آج معززجھارکھنڈ ہائی کورٹ نے دو مقدمات میں پانچ لوگوں کی چھ ضمانت عرضیاں منظور کر لی ہیں۔
ایسوسی ایشن فار پروٹیکشن آف سول رائٹس- اے پی سی آر ان تمام اور دیگر مظاہرین کے مقدمات کے لیے قانونی امداد فراہم کر رہی ہے۔
اے پی سی آر کے وکیل *محمد شاداب انصاری، جسٹس راجیش کمار کو سننے کے بعد، معزز جھارکھنڈ ہائی کورٹ نے 5 لوگوں کی ضمانت کی درخواستیں منظور کر لی۔
اے پی سی آر جھارکھنڈ کے ریاستی سکریٹری ضیاء اللہ نے کہا کہ اے پی سی آر معصوموں، کمزوروں اور مظلوموں کی آواز بنے گا اور انہیں انصاف دلانے کے لیے اپنی کوششیں جاری رکھے گا۔


پی سی آر کے جنرل سکریٹری ملک معتصم خان نے کہا، "ایسوسی ایشن فار پروٹیکشن آف سول رائٹس مفت قانونی امداد فراہم کرنے کی اپنی وراثت جاری رکھے گی تاکہ قانون کی حکمرانی کو برقرار رکھا جاسکے۔ ہمیں امید ہے کہ ہندوستان کی مختلف عدالتوں میں زیر التوا مقدمات اسی طرح کے سینکڑوں دیگر معاملات میں بنیادی حقوق کو یقینی بنایا جائے گا۔
اے پی سی آر کے قومی سیکریٹری ندیم خان نے کہا، "اے پی سی آر پختہ یقین رکھتا ہے کہ ہر ملزم اس وقت تک بے قصور ہے جب تک کہ اس پر جرم ثابت نہ ہو جائے اور "ضمانت ایک اصول ہے، جیل ایک استثناء ہے۔”

Leave A Reply

Your email address will not be published.