صرف نیوز ہی نہیں حقیقی ویوز بھی

دلیپ کمار ہندوستانی فلم انڈسٹری کا ایک عظیم نام رہیگا: پریم چوپڑہ

55,237

ممبئی .دلیپ کمار ہندوستانی فلم انڈسٹری کا ہمیشہ ایک عظیم نام رہیگا،اس کا اظہار مشہور اداکار پریم چوپڑہ نے کیا ہے۔ہندی فلم انڈسٹری کا ایک مشہور نام ہے۔پریم چوپڑہ کے مطابق انہوں نے ہندوستانی سنیما میں اداکاری کا طریقہ متعارف کرایا اور 1940 کی دہائی کے آخر سے 1960 کی دہائی تک تفریحی صنعت پر غلبہ حاصل کیا۔ دلیپ کمار نے ہندی سنیما میں باکس آفس پر 80% سے زیادہ کامیابیوں کے ساتھ ایک اسٹار (مرد یا عورت) کا باکس آفس ریکارڈ رکھا ہے۔ 2021 میں ان کے انتقال کے ساتھ ایک دور کا خاتمہ ہو گیا۔پریم چوپڑہ نے مزید کہاکہ دلیپ کمار کو ایک ہمہ وقتی لیجنڈ کے طور پر ہمیشہ یاد رکھا جائے گا۔

ایک حالیہ انٹرویو میں، تجربہ کار اداکار پریم چوپڑا نے دلیپ کمار کے ان پر اثر کے بارے میں بات کی اور ان کے ساتھ کچھ فلموں میں کام کرنے کو بھی یاد کیا۔ایک انٹرویؤ میں پریم چوپڑا نے کہاکہ "مجھے دلیپ کمار کے ساتھ کام کرنے کا خوش قسمتی سے موقعہ ملا۔ میں نے ان کے ساتھ 5 فلموں میں کام کیا- "کرانتی”، "داستان”، "بیراگ”، "دنیا” اور ایک اور۔ اس کے ساتھ ہمیں ایک فلم کرنی تھی لیکن وہ بیمار پڑ گئے۔ جب میں بمبئی آیا تو میرا حوصلہ صرف دلیپ کمار تھے۔ میرے پاس اتنے پیسے نہیں تھے لیکن میرے پاس جو کچھ تھا، میں ان کی فلمیں دیکھتا تھا۔

میں حیران ہوتا تھا کہ وہ کس طرح اداکاری کرتے ہیں اور وہ دوسرے اداکاروں کے مقابلے میں اتنا فطری کیسے ہیں جو بہت بلند آواز میں تھے۔ دوسرے اداکار ایسے لگ رہے تھے جیسے وہ کوئی ڈرامہ بنا رہے ہوں۔ جب میں یہاں آیا تو میری خواہش ان سے ملنے کی تھی۔ لیکن مجھے موقع نہیں ملا۔‘‘ انہوں نے مزید کہاکہ “جب میں انڈسٹری میں قائم ہوا تھا۔ بی آر چوپڑا نے مجھے "داستان” کے لیے ایک پیغام بھیجا تھا۔ انہوں نے کہا، ’’دلیپ کمار، شرمیلا ٹیگور، آپ اور بندو‘‘۔ میں ان سے ملنے گیا۔ یہ میرے خواب کے سچ ہونے کی طرح تھا۔

جب میں ان کے ساتھ ایک سین کے لیے پہلی بار سیٹ پر ملا تو محسوس ہوا کہ وہ بہت محنتی تھے۔ ہر شاٹ کے لیے انہوں نے اتنی محنت کی جب تک کہ شاٹ کامل نہ ہو جائے۔ ڈائریکٹر انہیں یقین دلاتا کہ یہ ایک بہترین شاٹ ہے لیکن وہ ایک بار اور کرنے پر اصرار کرتے تھے۔اسی لیے وہ ایک ہمہ وقت لیجنڈ بن گیا۔ ان کی جگہ کوئی نہیں لے سکتا۔ وہ ہندوستان کے اب تک کے بہترین اداکار تھے۔ وہ ماضی، اب اور مستقبل میں بھی بہترین اداکار رہیں گے۔ آپ ‘تھا’ استعمال نہیں کر یں، آپ ان کے لیے صرف "ہیں ” استعمال کر سکتے ہیں۔واضح رہے کہ دلیپ کمار نے پانچ دہائیوں تک فلموں میں کام کیا۔ انہوں نے 1999 میں ریٹائرمنٹ لے لی۔ دلیپ کمار کا کام اپنے آپ میں اداکاری کا ایک اسکول ہے

Leave A Reply

Your email address will not be published.