صرف نیوز ہی نہیں حقیقی ویوز بھی

مہاراشٹر بھوشن‘ ایوارڈ تقریب کے موقع پر لو لگنے سے 8 افراد کی موت،امت شاہ نے تقریب میں شرکت کی

34,826

نئی ممبئی: ایک دل دہلا دینے والے سانحہ میں، کم از کم آٹھ افرادلولگنے کی وجہ سے دم توڑ گئے اور تین درجن سے زیادہ لوگوں کو ایک بڑی تقریب کے بعد اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے، جس میں مصلح اپا صاحب دھرمادھیکاری۔ کو ‘مہاراشٹر بھوشن-2022’ ایوارڈ سے نوازا گیا تھا۔ مذکورہ سانحہ کی اطلاع ملتے ہی وزیر اعلیٰ ایکناتھ شندے اور دیگر لوگ آج دیر شام نوی ممبئی کے ایم جی ایم اسپتال پہنچے اور وہاں داخل شرکاء کی خیریت دریافت کی۔

غمگین شندے نے بعد میں میڈیا کے نمائندوں کو بتایاکہ۔”ایک افسوسناک خبر ہے… ہیٹ اسٹروک کی وجہ سے تقریباً 7-8 افراد کی موت ہو گئی ہے،” انہوں نے مرنے والوں کے لواحقین کو 500,000 روپے کے معاوضے کا بھی اعلان کیا اور کہا کہ دیگر مریضوں کی مناسب دیکھ بھال کی جارہی ہے۔اس پر سخت ردعمل ظاہر کرتے ہوئے کانگریس کے چیف ترجمان اتل لونڈے نے کہا کہ یہ ایک سرکاری تقریب ہے اور اس لیے شرکاء کی حفاظت حکومت کا فرض ہے۔

لونڈے نے مطالبہ کیا کہ "بہت سے لوگ اپنی جانیں گنوا چکے ہیں… حکومت کو مجرمانہ قتل کا مقدمہ درج کیا جانا چاہئے اور ذمہ داروں کے خلاف کارروائی کی جانی چاہئے،” لونڈے نے مطالبہ کیا۔انہوں نے گرمی کے موسم کے عروج پر کھلے میدانوں میں اتنی بڑی تقریب کے انعقاد کو حکومت کی جانب سے لاپرواہی قرار دیا۔

دراصل، اپنی تقریر کے دوران، امت شاہ نے لوگوں کو 42 ڈگری سینٹی گریڈ درجہ حرارت میں صبر سے بیٹھنے کے لیے اپا صاحب دھرمادھیکاری کے تئیں اپنی لگن کی مثال کے طور پر سلام کیا تھا۔منتظمین نے دعویٰ کیا تھا کہ تقریباً 20-لاکھ لوگوں نے اس میگا ایونٹ میں شرکت کی تھی اور شندے نے فخر کے ساتھ اعلان کیا تھا کہ اس نے پچھلے ریکارڈ کیسے توڑ دیے تھے۔وہ اس تقریب کو دیکھنے کے لیے گزشتہ دو دنوں سے کونکن اور ریاست کے دیگر حصوں سے بسوں، ٹرکوں یا کشتیوں میں ممبئی پہنچ رہے تھے۔ آج سہ پہر تقریباً تین گھنٹے تک جاری رہنے والی تقریب میں بہت سے لوگوں کو اسکارف، ٹوپیاں، چھتری کی ٹوپی یا دوپٹہ اور سر کے پوشاک پہنے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے۔ انہیں ’مہاراشٹر بھوشن ایوارڈ‘ سے نوازے جانے کے فوراً بعد، اپا صاحب دھرمادھیکاری نے 25-لاکھ وزیراعلیٰ کے ریلیف فنڈ میں دیئے۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.