صرف نیوز ہی نہیں حقیقی ویوز بھی

کورونا انفیکشن کی روک تھام میں مالیگائوں ایک مثال بن گیاَ: بالا صاحب تھوراٹ

216,021

ناسک: پوری دنیا ، ملک ، ریاست اور ناسک ضلع گذشتہ ڈھائی مہینوں سے کورونا بحران کا شکار ہے۔ انتظامیہ نے ریاست کے تمام حصوں میں کرونا کو کنٹرول میں لانے کے لئے کوششیں کیں۔ کچھ حساس مقامات پر خصوصی منصوبہ بندی بھی کی گئی۔ ان میں ناسک ضلع کا مالیگاؤں بھی شامل ہے۔ شروع میں ، مالیگاؤں میں مریضوں کی تعداد میں اضافہ ریاست کے لئے پریشانی کا باعث تھا ، لیکن انتظامی سطح پر ذمہ داریوں کی تقسیم کے سبب مالیگاؤں کی تصویر مثبت طور پر تبدیل ہوگئی ہے اور ضلع انتظامیہ کی مالیگاؤں کو کوررونا سے نجات دلانے کی کوشش ریاست میں ایک کامیاب ماڈل کے طور پر سامنے آر ہا ہے ۔ اس طرح کا اظہار خیال ریاستی وزیر محصول بالا صاحب تھورات نے اپنے ناسک ضلع دورے کے دوران کیا ۔

موصوف نے کہا کہ ناسک شہر اور ضلع سے آنے والی رپورٹ کے سبب کورونا کے مریضوں کی تعداد میں اضافہ ہوا ہے۔  لیکن انتظامیہ کی بروقت منصوبہ بندی کی وجہ سے فوری اقدامات کیے جارہے ہیں۔  شہریوں کو براہ راست گھر بھیجے بغیر ادارہ جاتی علیحدہ نگہداشت میں رکھا جارہا ہے ، اس طرح انتظامی سطح پر کی گئی کوششوں کی وجہ سے آج صورتحال قابو میں ہے۔  وزیر تھورات نے کہا کہ مالیگاؤں میں اس کے بہترین اثرات دیکھنے کو مل رہے ہیں۔کورونا کی وجہ سے مریضوں اور اموات کی تعداد میں بھی کمی آرہی ہے۔

ناسک شہر ، دیہی اور مالیگاؤں انتظامیہ کے عہدیداروں نے اس دوران  بہت ذمہ داری کے ساتھ اپنے فرض کو نبھایا ہے ۔ بحران ابھی ختم نہیں ہوا ہے۔ اب بھی آگے ایک طویل عرصہ باقی ہے ، چوکنا رہنے کے سوا اور کوئی چارہ نہیں۔ یہ بحران فورا. دور نہیں ہوگا ، اس کے لئے ہمیں عوامی شعور اور نظم و ضبط کو برقرار رکھنا ہوگا۔ ایسی صورتحال میں عوام میں ہر ایک کو آگاہ ہونا چاہئے کہ ہمیں کیا کرنا چاہئے۔ ایسا لگتا ہے کہ لوگوں نے پچھلے ڈھائی مہینوں میں بہت کچھ سمجھا ہے ۔جبکہ عوام سے اپیل کی گئی ہے کہ وہ اپنے آپ ، اپنے کنبوں اور معاشرے کا خیال رکھیں ، حکومت کورونا کی اس جنگ میں عوام کے ساتھ ہے۔

کورونا کے ساتھ ہی ریاست میں ایک نیا فطری سمندری طوفان کا بحران آیا۔ اس کا احساس تین سے چار دن پہلے ہوا تھا کہ یہ طوفان کوکن ، ناسک ، احمد نگر اور شمالی مہاراشٹرا سے گزرے گا ، لہذا حکومت انتظامیہ ہوشیار تھے ۔  یہ کہنا پڑ رہا تھا کہ طوفان بہت قریب ہے۔ اور بہت اچھا ہوا ہے کہ ممبئی میں اس کا زیادہ اثر نہیں ہوا۔  ناسک ضلع اور شمالی مہاراشٹر میں طوفان کے نتیجے میں ہونے والے نقصان کی تحقیقات کی جارہی ہیں ۔ دو دن میں متاثرہ لوگوں کی دیکھ بھال کرنے کی ہدایت کی گئی ہے اور جلد ہی حکومتی سطح پر مدد کا اعلان کیا جائے گا۔وہیں وزیر محصول بالا صاحب تھورات کو ڈویژنل کمشنر راجارم مانے ، ضلعی کلکٹر سورج مانڈھڑے ، میونسپل کمشنر رادھا کرشن گیم ، ضلع پریشد کی چیف ایگزیکٹو آفیسر لینا بنسوڈ نے وزیر کو کورونا اور نیچر سائیکلون سے متعلق حقائق سے آگاہ کیا۔

اس موقع پر رکن پارلیمنٹ ہیمنت گوڈسے ، ڈویژنل کمشنر راجارام مانے ، کلکٹر سورج مانڈھڑے ، میونسپل کمشنر رادھا کرشنا ، ضلع پریشد کی چیف ایگزیکٹو آفیسر لینا بنسوڈ ، اسسٹنٹ کمشنر پولیس لکشمی کانت پاٹل ، ڈسٹرکٹ سرجن سریش جگدالے موجود تھے۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.