صرف نیوز ہی نہیں حقیقی ویوز بھی

کنگنا رناوت تنازعہ پر ، شیوسینا ایم پی کی وضاحت ’ہمیشہ خواتین کے وقار کے لئے لڑتے رہیں گے

53,831

ممبئی: سوشانت سنگھ راجپوت کی موت معاملے میں کنگنا رناوت اور شیوسینا کے رکن پارلیمنٹ سنجے راوت کے مابین زبانی جنگ بڑھتی جارہی ہے۔ کنگنا کو وائی زمرے کی سیکیورٹی دی گئی ہے۔ یہاں سنجے راوت نے کہا ہے کہ جو لوگ اس پر خواتین کی توہین کرنے کا الزام لگارہے ہیں وہ ممبا دیوی کی توہین کررہے ہیں۔

انہوں نے کنگنا رناوت اور ان کے مابین جاری تنازعہ پر کسی کا نام لئے بغیر وضاحت پیش کی ہے۔ تاہم ، لوگ ان کے صفائی دینے کے طریقہ کار پر بھی سوال اٹھا رہے ہیں۔ شیوسینا کے رکن پارلیمنٹ سنجے راوت نے ٹویٹ کیا کہ شیوسینا ہندوتوا نظریاتی پارٹی ہے۔ ان لوگوں کو خواتین کا احترام کرنا سکھایا جاتا ہے۔

سنجے راوت نے ٹویٹ کیا ، شیوسینا چھترپتی شیواجی مہاراج اور مہارانا پرتاپ جیسے ہندوؤں کے نظریے کی پیروی کرتی ہے۔ انہوں نے ہمیں خواتین کا احترام کرنا سکھایا ہے۔ تاہم ، کچھ لوگ یہ افواہیں پھیلارہے ہیں کہ شیوسینا نے جان بوجھ کر خواتین کی توہین کی ہے۔ جو لوگ اس طرح کے الزامات لگارہے ہیں انہیں یہ نہیں بھولنا چاہئے کہ وہ ممبئی اور ممبئی کی ممبا دیوی کی توہین کررہے ہیں۔ شیوسینا خواتین کے وقار کے لئے جدوجہد جاری رکھے گی۔ شیوسینا (بالا ٹھاکرے) کے عظیم سپریمو نے بھی ہمیں یہی سکھایا ہے۔

گجرات بی جے پی نے اتوار کو شیوسینا کے رہنما سنجے راوت سے احمد آباد کو منی پاکستان کہنے پر معافی مانگنے کا مطالبہ کیا۔ پارٹی کے ترجمان بھرت پانڈیا نے راوت کے مبینہ بیان کی مذمت کرتے ہوئے ان سے معافی کا مطالبہ کیا۔

بتادیں کہ پیر کو کنگنا رناوت کو وزارت داخلہ نے وائی کٹیگری سیکیورٹی فراہم کی ہے۔ کنگنا کے ممبئی واپس نہ آنے پر ان کو ملنے والی تمام دھمکیوں کے بعد اس کے والد نے ہماچل پردیش حکومت سے پولیس تحفظ طلب کیا۔ وہ 9 ستمبر کو ممبئی آرہی ہیں۔ اب کنگنا نے ٹویٹ کرکے اس سیکیورٹی پر امیت شاہ کا شکریہ ادا کیا ہے اور لکھا ہے – یہ اس بات کا ثبوت ہے کہ کوئی فاشسٹ کسی بھی محب وطن آواز کو کچل نہیں سکے گا۔

بتادیں کہ کنگنا ایک بار پھر ٹویٹر پر بحث میں رہی ہیں۔ ممبئی پولیس کے بارے میں اپنے بیان کے بعد سے ہی شیوسینا کنگنا پر حملہ آور ہوگئی ہے۔ شیوسینا نے کنگنا کے خلاف اپنا رویہ تیز کیا ہے اور ان حالات کو دیکھتے ہوئے کنگنا کے والد نے ہماچل پردیش حکومت سے پولیس کے تحفظ کا مطالبہ کیا تھا۔ اب یہ اطلاع ہے کہ کنگنا کو وزارت داخلہ کے ذریعہ وائی درجہ کی سکیورٹی فراہم کی گئی ہے۔ وائی کٹیگری کے سکیورٹی انتظامات میں ، ملک کے وہ وی آئی پی لوگ آتے ہیں ، جن کو اس کے تحت 11 سیکیورٹی اہلکار مل چکے ہیں ، جن میں 1 یا 2 کمانڈوز اور 2 پی ایس او شامل ہیں۔

اپنے لئے ملنے والی سیکیورٹی پر خوشی کا اظہار کرتے ہوئے ، کنگنا نے وزیر داخلہ امیت شاہ کو ٹیگ کرتے ہوئے لکھا ، یہ اس بات کا ثبوت ہے کہ کوئی فاشسٹ کسی بھی محب وطن آواز کو کچل نہیں سکتا ، میں امیت شاہ جی کی شکر گزار ہوں۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.