صرف نیوز ہی نہیں حقیقی ویوز بھی

لاک ڈائون اور سخت احتیاطی تدابیر کے باوجود کورونا کا قہر جاری ۵۴۷ نئے معاملے ۱۹۹ افراد کی موت

211,899

دہلی : ہندوستان میں کورونا وائرس کی وباء شدت پھیل رہی ہے۔ تازہ ترین اعداد و شمار کے مطابق ، ملک میں اب تک 6412 افراد کورونا سے متاثر ہوئے ہیں۔ ان میں سے 5703 معاملے سرگرم ہے ۔ جبکہ مہلوکین تعداد 199 ہوگئی ہے۔ وہیں اس وائرس سے متاثرہ 503 افراد بھی صحت یاب ہوئے ہیں۔ پچھلے چوبیس گھنٹوں کے بارے میں بات کرتے ہوئے ، ملک میں صورتحال انتہائی سنگین ہوتے جارہے ہیں۔ جمعرات کو ، ملک بھر میں کورونا کے 781 نئے کیسز رپورٹ ہوئے۔ یہ ایک دن میں کورونا انفیکشن کے نئے معاملوں کی سب سے زیادہ تعداد ہیں۔ اس سے پہلے بدھ کے روز ایک دن میں 598 کورونا کے نئے کیس سامنے آئے تھے۔

وزارت نے بتایا کہ ملک بھر میں گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران مزید 17 افراد کی موت ہوچکی ہے۔ بتایا گیا کہ مہاراشٹر میں 8 افراد ، گجرات میں 3 ، جموں وکشمیر میں 2، پنجاب ، اتر پردیش ، کرناٹک اور تمل ناڈو 1۔1 اموات ریکارڈ کی گئی ہے۔ وہیں مہاراشٹرا میں کرونا وائرس کی وجہ سے اموات کی تعداد 72 ہے۔ اس کے بعد گجرات میں 16 ، مدھیہ پردیش میں 13، تلنگانہ میں 12،دہلی میں 9افراد ہلاک ہوئے ہیں۔ پنجاب اور تامل ناڈو میں8 افراد کی موت ہوگئی ۔ وہیں کورونا وائرس کی وجہ سےآسام میں پہلی موت ہوئی ہے۔ سلچر میڈیکل کالج میں ایک 65 سالہ شخص کی موت ہوگئی ہے۔ وہ سعودی عرب سے واپس آئے تھے۔

وزارت صحت کے ترجمان لو اگروال نے جمعرات کو یہاں پریس کانفرنس میں کہا کہ ملک میں پي پی ای اور دیگر آلات کے لئے ملک میں 20 گھریلو مینوفیکچرر کو آرڈر دئے گئے ہیں اور پہلے جو آرڈر دیے گئے تھے، ان کی سپلائی شروع ہو گئی ہے ۔ انہوں نے بتایا کہ تقریبا1.7 کروڑ پی پی ای اور 49 ہزار وینٹی لیٹر کے آرڈر دیے جا چکے ہیں ۔ مرکزی حکومت نے غیر سرکاری تنظیموں اور خیراتی تنظیموں کو راحتی کارروائیوں کے لئے کھلی مارکیٹ کی شرح پر راست طور پر فوڈ کارپوریشن سے اناج خریدنے کی اجازت دی ۔اڈیشہ میں پر کورونا متاثرین کی مسلسل بڑھتی ہوئی تعداد کے پیش نظر ریاستی حکومت نے لاك ڈان کو 30 اپریل تک بڑھا دیا ۔ وزیر اعلی نوین پٹنائک نے جمعرات کو ریاستی کابینہ کے اجلاس کے بعد ویڈیو پیغام کے ذریعے اس کی اطلاع دی ۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.